Vardagen då :)

Hejsan! :)

Nu är det Evelina som sitter hemma och skriver på hennes egen dator. Jag lyssnar lite på musik och är inne på facebook. Tänkte lägga in ett vardags inlägg och skippa skvallret för nån minut. I can do that, right? :)
Jo, jag vill då iallafall säga att ni ska ha en trevlig sommar och jag håller tummarna för bra väder! Men som jag och många andra säger: "Sommaren var när ryssvärmen var..". Men jag hoppas verkligen på en varm sommar.
Vad har jag gjort idag? Jo, jag har varit med Julia (den andra bloggerskan) och Emilia (en av de underbaraste jag vet), med flera. Men det var ju lite pissväder och jag som hade korta shorts (kallt!). Fast jag klarade mig ju, hehe.
Önksar en riktigt trevlig sommar! Mvh Evelina :)

bloglovin

Kommentarer
Postat av: ida

Wow Eve, du som klagar när Emelie gör sånna poser

2010-06-16 @ 19:29:05
URL: http://greenface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0