Inget skvaller just nu :/

Hej Julia här ;D

Idag är det tisdag och jag känner på mig att denna dag kommer bli grymt nice ;). Idag ska jag vara med felicia (en kompis sedan jag föddes) och imorgon så blir det att åka till Nyalärovärket kurirenhuset :D. Jag diggar serriöst nyalärovärket, dem har grymt bra lärare! En annan sak jag också diggar är Train - Hey, soul sister ;). Eftersom att det är min favvis låt så kommer ni få höra den, tar inte med orginal videon utan lyrics :).


Bra va! :D jag har själv gjort en egen text till låten :). Jag kommer spela in låten sedan, fast inte min text utan den riktiga texten till soul sister ;). Justja jag ska skriva vad jag tycker om att paow helt plötsligt ändrar åsikt om Foki.  Det är sjukt taskigt och jag tycker värkligen inte att man ska hålla på som hon gör. Nä det är en person jag inte gillar alls. Och sedan ska jag säga vad jag tycker om Dessies drickande. Jag tycker det är helt sjukt att hon dricker så mycket som hon gör! hon är jäkligt ung, måste man dricka som om man vore 20 då? Hon har ju hela livet framför sig, hon borde serriöst sluta dricka!
Jag dissar värkligen Diarée Nilsson! // Julia :)
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

Tycker att pow ändrar sig åt höger och vänster så svårt att tro på det hon skriver ! ;)

2010-06-15 @ 14:21:25
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

eran blogg kommer aldrig bli stor

2010-06-15 @ 15:00:10
URL: http://baraolivias.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror inte att min blogg kommer bli stor. det har jagaldrig sagt. du har nog knappast löst min blogg. jag har läst alla era inlägg men fattar inte poängen

2010-06-15 @ 18:36:57
URL: http://baraolivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0